W warszawskim KinoGramie w Fabryce Norblina w dniach 10.10. – 24.10. można oglądać wystawę fotograficzną zatytułowaną „Tacy jesteśmy w pełnym obrazku”.
Zdjęcia autorstwa Hoodkevitza (Przemysława Chudkiewicza) przedstawiają serię niepozowanych portretów bohaterów, którzy niejedno w życiu przeszli, ale w końcu odnaleźli swoją właściwą ścieżkę.
Autor zdjęć, ambasador Leica Camera Poland, specjalizujący się od lat w Portrecie Autentycznym, zarejestrował na zdjęciach emocje, które są wynikiem szczerej rozmowy o życiu. – Od jakiegoś czasu fotografuję ludzi takimi, jakimi są. Rozmawiam z nimi o emocjach, o uczuciach. O poczuciu istnienia, o sensie życia. O tym kim jesteś tak naprawdę, do czego dążysz. I jakie masz marzenia. Zauważyłem, że ludzie niechętnie mówią o swoich emocjach. A w Portrecie Autentycznym dużo tych historii potrafi wyjść na zewnątrz. Jest w tym jakaś magiczna, intymna atmosfera – mówi Hoodkevitz, autor zdjęć. Wszystkie portrety zostały wykonane najnowszym smartfonem Xiaomi 13T Pro z obiektywami Leica Summicron.
Otwarcie wystawy miało miejsce 10 października. To wyjątkowa data, ponieważ w ten dzień przypada Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Według raportu Instytutu Psychiatrii i Neurologii z 2021 roku, już ponad 8 mln Polaków cierpi na różnego rodzaju zaburzenia psychiczne. Oznacza to, że co czwarta osoba w naszym kraju mierzy się w swoim życiu z problemami na tle psychologicznym.
– Temat, który podjął Hoodkevitz w swojej pracy, jest niezwykle istotny. Wiele osób w naszym kraju zmaga się z różnymi trudnościami, a nie zawsze mają przestrzeń, aby o nich powiedzieć. Może to spotkać każdego z nas. Dlatego tak ważna jest dla nas ta wystawa skupiona na zdrowiu psychicznym, o które zawsze powinniśmy się troszczyć – komentuje Jolanta Stryjczak, Head of Public Relations, Xiaomi CEE & Nordic Region.
Kontynuacją wystawy będzie współpraca z Fundacją Zobacz…JESTEM.
– Xiaomi Polska wraz z Fundacją planują organizację Turnusów Zdrowia Psychicznego dla Dzieci i Młodzieży. Dzięki współpracy Fundacja Zobacz…JESTEM będzie mogła zapewnić zróżnicowaną pomoc diagnostyczną i terapeutyczną młodym osobom, zmagającym się z problemami emocjonalnymi oraz zaburzeniami zdrowia psychicznego – podsumowuje Jolanta Stryjczak.
Za koncept i organizację akcji oraz wystawy odpowiada agencja kreatywna GONG.
***
O Xiaomi
Xiaomi Corporation została założona w kwietniu 2010 roku. Od 9 lipca 2018 jest notowana na giełdzie w Hongkongu (1810.HK). Xiaomi to firma internetowa oferująca elektronikę użytkową, smartfony i inteligentny sprzęt podłączony za pośrednictwem platformy „Internetu rzeczy” IoT (Internet of Things).
Xiaomi konsekwentnie buduje swój wizerunek opierając się na relacjach z użytkownikami. Firma nieustannie szuka innowacyjnych rozwiązań, stawiając na pierwszym miejscu jakość i wydajność. Xiaomi tworzy produkty dostępne w uczciwych cenach, aby każdy miał możliwość podwyższania komfortu swojego życia dzięki technologii.
Xiaomi jest jedną z wiodących na świecie firm produkujących smartfony. W czerwcu 2023 r. miesięczna liczba aktywnych użytkowników (ang. MAU) systemu MIUI osiągnęła około 606 milionów na całym świecie. Firma stworzyła również wiodącą na świecie konsumencką platformę AIoT (AI + IoT), z 654,5 milionami podłączonych inteligentnych urządzeń (z wyłączeniem smartfonów, laptopów i tabletów) na dzień 30 czerwca 2023 roku. Produkty Xiaomi są dostępne w ponad 100 krajach i regionach na całym świecie. W sierpniu 2023 r. Xiaomi znalazło się na liście Fortune Global 500 piąty rok z rzędu, zajmując 360. miejsce.
Xiaomi wchodzi w skład indeksu Hang Seng Index, Hang Seng China Enterprises Index, Hang Seng TECH Index i Hang Seng China 50 Index. Więcej informacji na temat firmy Xiaomi można znaleźć na stronie https://blog.mi.com/en/.