Skip to content

Otwarcie Lantre Showroom

W najbliższą sobotę (03.09.2022 r.) o godzinie 11:00 marka Lantre otworzy swój pierwszy stacjonarny salon Apple w warszawskiej Fabryce Norblina. Na wielkie otwarcie przygotowano atrakcyjne oferty specjalne, rabaty oraz dodatkowe atrakcje. 

Co czeka na klientów?

Specjalnie z tej okazji, dla pierwszych klientów marka przygotowała produkty Apple w promocyjnych cenach. Jeśli więc od dawna zastanawialiście się nad zakupem urządzeń tego producenta, promocje na otwarcie showroomu będą świetnym argumentem do zwieńczenia swoich planów. 

Jedną z największych okazji będzie MacBook Air z procesorem M1 w cenie 3 999 zł (zamiast 5799 zł) . Kolejną świetną ofertą będzie iPad 9. generacji 10,2” w cenie 1 199 zł (zamiast 1699 zł). Wśród limitowanych okazji znalazły się także akcesoria Apple, a dokładnie słuchawki AirPods Pro (z bezprzewodowym etui ładującym) w cenie 799 zł (zamiast 1299 zł).

To jednak nie wszystkie niespodzianki, jakie marka przygotowała dla klientów tego dnia. Osobna promocja obejmie laptopy MacBook i wyniesie od -15% do -10% od ceny regularnej. W obniżonej cenie będzie można kupić m.in. MacBook Air oraz MacBook Pro 13 na najnowszym procesorze M2, a także MacBooki Pro 14 i 16, także w rozbudowanych konfiguracjach. Zniżka będzie obowiązywała również w kolejnym tygodniu po otwarciu (5-10.09.2022), jednak poziom rabatu będzie malał każdego dnia o 1%, więc nowy showroom Lantre warto odwiedzić jak najszybciej. Promocja na MacBooki będzie dostępna również w sklepie online, na tych samych zasadach co w showroomie. 

Wyjątkowe promocje, i rabaty to nadal nie wszystko. Specjalnie z okazji otwarcia w salonie Lantre będzie czekać tatuażystka, która ozdobi ciało lub etui na telefon zmywalnym tatuażem. Ponadto do zakupu sprzętu klienci otrzymają specjalny upominek w postaci vouchera na wejście do Apple Muzeum Polska, które również znajduje się w warszawskiej Fabryce Norblina.

Showroom Lantre w Fabryce Norblina – wyjątkowe miejsce na mapie Warszawy.

Na klientów sklepu Apple pod marką Lantre czeka szeroka oferta sprzętu, akcesoriów oraz możliwość skorzystania z usług dodatkowych: ubezpieczenia, pakietów przedłużonej ochrony czy usług finansowych. To także warszawski punkt Click&Collect, gdzie już wkrótce będzie można odebrać zamówienie złożone w sklepie online. W niedalekiej przyszłości marka planuje uruchomić na miejscu także serwis. 

„Showroom to nowoczesna przestrzeń, w której każdy miłośnik marki Apple znajdzie to, czego szuka. Postawiliśmy w nim na digitalne rozwiązania, ale też stworzenie przyjemnej atmosfery, w której chce się spędzać czas. Naturalna kolorystka w odcieniach szarości i beżu, materiały wysokiej jakości i jabłoń, która wita klientów na wejściu, to znaki rozpoznawcze naszego showroomu”, mówi Artur Drzewiecki, prezes marki Lantre.

Za koncepcję aranżacyjną salonu, projekt wykonawczy oraz nadzór autorski odpowiada biuro projektowe Schwitzke Górski. Strategię customer experience opracowało studio consultingowo – badawcze Omnisense. Digitalizację procesu obsługi i sprzedaży wykonał natomiast hub technologiczny Omnidigital.

Szczegóły: https://www.facebook.com/lantrepl

Podobne wpisy