Skip to content

Regulamin imprezy: „Urodzinowe koncerty Fabryki Norblina” odbywającej się 21 września 2024 r. w Fabryce Norblina w Warszawie

I. Postanowienia Ogólne

  1. Niniejszy regulamin (zwany dalej: „Regulaminem”), obowiązuje wszystkie osoby, które w czasie trwania imprezy pod nazwa „Urodzinowe koncerty Fabryki Norblina ” (dalej zwana „Imprezą”), będą przebywać na terenie należącym do Fabryki Norblina, na którym przeprowadzana jest Impreza.

  2. Impreza nie posiada charakteru imprezy masowej w rozumieniu Ustawy z dnia 20 marca 2009 r. o bezpieczeństwie imprez masowych.

  3. Regulamin wydany jest przez organizatora Imprezy- Fundację Fabryki Norblina, z siedzibą w Warszawie przy ulicy Żelaznej 51/53 (00-841), NIP: 5272614109

  4. Celem Regulaminu jest zapewnienie bezpieczeństwa Imprezy poprzez określenie zasad zachowania się osób obecnych na Imprezie i korzystania przez nie z terenu, na którym przeprowadzana jest Impreza, a także urządzeń, znajdujących się na nim, a ponadto uregulowanie praw i obowiązków Uczestników Imprezy w związku z nabyciem biletu wstępu na Imprezę.

  5. Do dbania o bezpieczeństwo osób uczestniczących w Imprezie, w tym do kontroli uprawnień́ Uczestników do wstępu na teren Imprezy, zostały wyznaczone przez Organizatora: Służby Porządkowe i Służby Informacyjne, w tym pracownicy agencji ochrony osób lub mienia.

  6. Teren Imprezy stanowi wyznaczony teren Imprezy w Fabryce Norblina (pasaż Wernera)
    w Warszawie, gdzie będzie odbywało się wydarzenie artystyczne (zwanym dalej „Teren Imprezy”).

II. Wstęp na imprezę

  1. Prawo wstępu na Teren Imprezy ma osoba posiadająca przy sobie dokument potwierdzający tożsamości, oświadczenie przedstawiciela ustawowego w przypadkach wymaganych przez Regulamin oraz bilet papierowy lub bilet elektroniczny (zwany dalej: „Biletem”), który zostanie wymieniony w punkcie przy wejściu na teren Imprezy na Opaskę zakładany na nadgarstek (zwana dalej „Opaską”), z zastrzeżeniem ustępu 3 poniżej.
    1a. Wstęp na Imprezę jest bezpłatny, przy czym bilety dystrybuowane są wyłącznie przez Going z siedzibą przy Al. Jerozolimskie 107 Warszawa 02-011 NIP: PL5272751272
  2. Uczestnikiem Imprezy może być:
    a) osoba pełnoletnia, która najpóźniej w dniu Imprezy ukończyła 18 lat,
    b) osoba małoletnia, która najpóźniej w dniu Imprezy ukończyła 16 lat.
    c) osoba małoletnia, poniżej 16 roku życia może wziąć udział w Imprezie wyłącznie za zgodą przedstawiciela ustawowego, zgodnie z treścią załącznika nr 1 do niniejszego Regulaminu oraz w obecności i pod opieką przedstawiciela ustawowego lub wyznaczonego opiekuna przez cały czas trwania Imprezy.
    2a. Przedstawiciel ustawowy oświadcza, że ponosi pełną odpowiedzialność (w tym materialną) za osobę małoletnią. Oświadczenie przedstawiciela ustawowego o odpowiedzialności za osobę̨ małoletnią należy dostarczyć Organizatorowi łącznie ze zgłoszeniem na wzięcie udziału w Imprezie.
  3. Organizator zastrzega sobie prawo do weryfikacji wieku oraz danych małoletniego oraz danych opiekuna prawnego w oparciu o dokumenty potwierdzające ich tożsamość wraz z wizerunkiem twarzy (np. dowód osobisty, paszport, legitymacja szkolna).Zamianie na Opaskę podlega wyłącznie Bilet oryginalny, nabyty zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu od podmiotu określonego w punkcie 1a powyżej. Bilet nabyty z naruszeniem postanowień́ niniejszego Regulaminu może być unieważniony przez Organizatora (jego przedstawiciela), bez prawa zwrotu należności, jeżeli bilet był odpłatny.
  4. Organizator informuje, że z uwagi na dużą̨ liczbę Uczestników, konieczność dokonania wymiany Biletów na opaski na nadgarstek oraz niezbędne środki kontroli i bezpieczeństwa stosowane przy wejściu na Imprezę, Uczestnicy obowiązani są przybyć na miejsce Imprezy z odpowiednim wyprzedzeniem. Uczestnicy będą mogli wymienić bilet na opaskę na nadgarstek od godziny 17:00. Organizator umożliwi wejście Uczestników na Imprezę o godzinie 18:00.
  5. Wzór Opaski ustala Organizator.
  6. Uczestnik Imprezy ma obowiązek założyć opaskę na nadgarstek przed wejściem na teren Imprezy. Każdorazowe powtórne wejście na Teren Imprezy przysługuje tylko Uczestnikom z opaską umocowaną trwale na ręku.
  7. Z opaski może korzystać tylko jedna osoba. Zakazane jest odstępowanie lub użyczanie opaski. Uczestnik obowiązany jest dbać o Opaskę. Uszkodzenie, zerwanie, zgubienie lub kradzież Opaski powoduje utratę jego ważności, za co odpowiedzialność ponosi Uczestnik Imprezy.
  8. Istnieje możliwość zgłoszenia Organizatorowi konieczności trwałego zdjęcia Opaski przez Uczestnika Imprezy po opuszczeniu Terenu Imprezy i uzyskania przed następnym jego wejściem na Teren Imprezy nowej Opaski. Zgłoszenie powinno nastąpić w punkcie informacyjnym zlokalizowanym w uliczce Ludwika Norblina (punkt bilety info) najpóźniej przed opuszczeniem Terenu Imprezy. Warunkiem skutecznego zgłoszenia jest okazanie przez Uczestnika Imprezy nieuszkodzonej opaski zapiętej na nadgarstku oraz dowodu tożsamości.
  9. Organizator zastrzega, że wstęp na teren Imprezy w pierwszej kolejności osób, które przybyły z odpowiednim wyprzedzeniem, do momentu wykorzystania maksymalnej pojemności Terenu Imprezy podyktowanej względami bezpieczeństwa. Kolejne osoby będą mogły wejść na Teren Imprezy dopiero kiedy inne osoby opuszczą jej teren. Decyzję tą podejmuje niezależnie Organizator w oparciu o informacje przekazywane przez Kierownika do spraw Bezpieczeństwa.
  10. Bez względu na spełnienie powyższych przesłanek, wstęp na Teren Imprezy nie przysługuje osobom:
    1. wobec których zostało wydane prawomocne orzeczenie zobowiązujące do powstrzymania się̨ od przebywania w miejscach przeprowadzania imprez masowych, wydane przez sąd wobec skazanego w związku z warunkowym zawieszeniem wykonania kary pozbawienia wolności albo wobec nieletniego na podstawie przepisów art. 6 pkt 2 Ustawy z dnia 26 października 1982 r. o postępowaniu w sprawach nieletnich,
    2. znajdującym się pod widocznym wpływem alkoholu, środków odurzających, środków psychotropowych lub innych podobnie działających środków (w tym i lekarstw),
    3. posiadającym broń lub inne niebezpieczne przedmioty, materiały, wyroby, napoje, środki lub substancje,
    4. zachowującym się agresywnie, prowokacyjnie albo w inny sposób stwarzającym zagrożenie bezpieczeństwa lub porządku Imprezy,
    5. których wygląd zewnętrzny uniemożliwia identyfikację,
    6. posiadającym szklane lub metalowe pojemniki lub puszki itp., z wyłączeniem Uczestników imprezy wchodzących na Teren imprezy z dzieckiem, jeżeli wnoszone przez nich pojemniki lub puszki itp. służą i są niezbędne do podania dziecku posiłku, a także paczki lub pakunki trwale zamknięte,
    7. posiadającym inne przedmioty, o których mowa w IV Regulaminu,
    8. nie posiadającym dokumentu tożsamości,
    9. posiadających drona (urządzenie pilotowane zdalnie lub wykonujące lot autonomicznie, wykorzystywane głownie do obserwacji lub nagrywania) lub inny obiekt unoszący się w powietrzu,
    10. posiadającym jakiekolwiek pojazdy (np. rower, skuter, hulajnoga, deskorolka) lub rolki albo wrotki,
    11. nieposiadającym opaski, w tym które nie wymieniły Biletu na opaskę lub którym odmówiono takiej wymiany z przyczyn, o których mowa w niniejszym Regulaminie.
  11. Bilet nie podlega zamianie ani zwrotowi. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania Imprezy bez wcześniejszego uprzedzenia. Organizator nie będzie zobowiązany do żadnej rekompensaty lub odszkodowania wobec posiadacza Biletu.
  12. Organizator zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian w programie Imprezy pod względem artystycznym, czasowym, bez rekompensaty dla posiadacza Biletu.
  13. Ocena przedmiotów jako niebezpiecznych należy do Służb Porządkowych i Informacyjnych.

 

III. Wstęp na imprezę

  1. W przypadku opiekuna koniecznego dla osoby niepełnosprawnej ruchowo bądź́ niewidomej / niedowidzącej, opiekun uprawniony jest do wstępu na Teren Imprezy.
  2. Opiekun oraz osoba niepełnosprawna obowiązana jest zgłosić chęć udziału w Imprezie do dnia 20.09.2024 r. w celu zapewnienia odpowiedniego miejsca. Zgłoszenia można wysyłać na maila: kontakt@fundacjafabrykinorblina.pl

IV. Bezpieczeństwo i zasady porządkowe na terenie imprezy

  1. Organizator zapewnia bezpieczeństwo osobom obecnym na Imprezie oraz porządek podczas trwania Imprezy, poprzez m.in.: powołanie kierownika do spraw bezpieczeństwa, kierującego Służbami Porządkowymi i Informacyjnymi i organizującego prace tych Służb, a także udostepnienie pomocy medycznej oraz zaplecza higieniczno-sanitarnego.
  2. Uczestnicy Imprezy oraz wszystkie inne osoby, które znajdują sie na Terenie Imprezy zobowiązane są zachowywać się w sposób niezagrażający bezpieczeństwu innych osób obecnych na Imprezie, a w szczególności przestrzegać postanowień Regulaminu, a także stosować się do poleceń Służb Porządkowych i Informacyjnych, w tym kierownika do spraw bezpieczeństwa. Odmowa zastosowania się do ich poleceń może wynikać́ wyłącznie z uwagi na ich sprzeczność z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
  3. Służby Porządkowe i Informacyjne są uprawnione do:
    1. sprawdzania uprawnień do przebywania na Imprezie,
    2. legitymowania osób w celu ustalenia ich tożsamości,
    3. przeglądania zawartości bagaży, odzieży osób, otwarcia pojemników lub puszek itp.,
    4. przypadku podejrzenia, że osoby te wnoszą lub posiadają przedmioty niebezpieczne lub zakazane, o których mowa w niniejszym Regulaminie,
    5. stwierdzania uprawnień osób do przebywania na Imprezie, a w przypadku stwierdzenia braku takich uprawnień – wezwania ich do opuszczenia Imprezy, w szczególności w przypadku brak Opaski lub posiadania Opaski zerwanej  lub uszkodzonej jak również Opaski niezapiętej na ręce
    6. wydawania poleceń́ porządkowych osobom zakłócającym porządek publiczny lub zachowującym się niezgodnie z niniejszym Regulaminem, a w przypadku niewykonania tych poleceń- wezwania ich do opuszczenia Imprezy
    7. stosowania siły fizycznej w postaci technik transportowych lub obrony, kajdanek zakładanych na ręce lub ręcznych miotaczy substancji obezwładniających, w przypadkach określonych w art. 11 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 24 maja 2013 r. o środkach przymusu bezpośredniego i broni palnej (t.j. Dz. U. z 2013, poz. 628),
    8. ujęcia, w celu niezwłocznego przekazania Policji osób stwarzających bezpośrednie zagrożenie dla życia lub zdrowia ludzkiego, a także chronionego mienia.
  4. Członkowie Służb Porządkowych i Informacyjnych, w zależności od potencjalnego ryzyka i potrzeb, mogą być wyposażeni m.in. w ręczne wykrywacze metalu, wzory biletów, opasek i zaproszeń́ oraz w inne niezbędne i prawnie dozwolone środki ochrony osobistej.
  5. Stwierdzenia prawa osoby do przebywania na Imprezie członek Służb Porządkowych i Informacyjnych dokonuje przez: sprawdzenie, czy osoba ta posiada ważny Bilet, a po jego wymianie – Opaski oraz przez porównanie okazanego dokumentu ze wzorem.
  6. Zabrania się wnoszenia na Imprezę i posiadania przez Uczestników Imprezy w trakcie Imprezy materiałów wybuchowych, wyrobów pirotechnicznych, materiałów pożarowo niebezpiecznych, napojów alkoholowych, środków odurzających lub substancji psychotropowych.
  7. W przypadku stwierdzenia w zawartości przeglądanych bagaży lub odzieży przedmiotów, których wnoszenie i posiadanie na Imprezie jest zabronione, członek Służb Porządkowych i Informacyjnych odmawia wpuszczenia na Imprezę osoby, u której stwierdzono posiadanie tych przedmiotów, lub usuwa ja z miejsca przeprowadzania Imprezy.
  8. Osobom, którym odmówiono wstępu na Imprezę lub przebywania na niej oraz osobom usuniętym z Terenu Imprezy, z przyczyn określonych w Regulaminie, nie przysługuje prawo do otrzymania jakiejkolwiek rekompensaty.
  9. Organizator zapewnia bezpieczeństwo przeciwpożarowe m. in. poprzez zagwarantowanie znajomości rozmieszczenia podręcznego sprzętu gaśniczego i hydrantów oraz zasad postepowania na wypadek pożaru przez pracowników obsługi, Służb Porządkowych i Informacyjnych, jak również poprzez zagwarantowanie przeszkolenia Służb Porządkowych w zakresie: zasad prowadzenia ewakuacji, sposobu alarmowania straży pożarnej, zasad użycia podręcznego sprzętu gaśniczego i zasad udzielania pierwszej pomocy medycznej.
  10. Uczestnik Imprezy nie jest uprawniony do wstępu na sceny, zaplecze techniczne, do pomieszczeń Służb Porządkowych.
  11. Wejście na Teren Imprezy ze zwierzętami jest zakazane, z tym zastrzeżeniem, że nie dotyczy to osób niewidomych, które mogą przebywać na Terenie Imprezy ze swoimi psami przewodnikami.
  12. Zakazane jest prowadzenie bez autoryzacji Organizatora jakiejkolwiek działalności usługowej, handlowej lub innej zarobkowej na Terenie Imprezy.
  13. Zabrania się wnoszenia i posiadania w trakcie Imprezy teleobiektywów powyżej 200 mm, kamer telewizyjnych i video. Tylko upoważnieni dziennikarze i fotografowie maja możliwość robienia zdjęć aparatami z teleobiektywem powyżej 200 mm podczas trwania Imprezy. Nagrywanie video, bądź́ innego formatu (Dv, Dv Cam, Beta i inne) jest zabronione, z wyjątkiem osób do tego upoważnionych i posiadających odpowiednie zezwolenia (akredytacje). Upoważnieni dziennikarze mają możliwość robienia zdjęć, z zastrzeżeniem braku lampy flash oraz wykonywania fotografii sprzed sceny (bez możliwości wejścia na nią).
  14. Duże natężenie dźwięków, używanie świateł stroboskopowych i wysoka liczba uczestników na Terenie Imprezy może być niebezpieczne dla kobiet w ciąży, osób z wysokim ciśnieniem krwi, schorzeniami serca, dla osób starszych, osób ze schorzeniami narządów ruchu, osób cierpiących na epilepsję lub osób z innymi schorzeniami lub osób osłabionych. Te osoby nie powinny uczestniczyć w Imprezie bez uzyskania zgody lekarza. W przypadku jakiegokolwiek dyskomfortu lub potrzeby uzyskania pomocy prosimy natychmiast poinformować Służby Porządkowe. W celu przeciwdziałania negatywnym skutkom dźwięku zalecane jest noszenie słuchawek wygłuszających dźwięk. Podczas Imprezy mogą być stosowane światła stroboskopowe co może stanowić́ zagrożenie dla osób chorych na epilepsję.

V. Rejestracja przebiegu imprezy

  1. Organizator jest uprawniony do utrwalania i rozpowszechniania przebiegu Imprezy zarówno w formie audiowizualnej (na potrzeby dziennikarskiej formy wiadomości i wywiadu, filmu dokumentalnego lub artystycznego bądź́ teledysku), jak i wizualnej (na potrzeby fotografii dokumentalnej i artystycznej) dla celów dokumentacji, jak i promocji lub reklamy. W związku z tym wizerunek osób przebywających na Terenie Imprezy może zostać nieodpłatnie utrwalony, a następnie rozpowszechniany w sposób i dla wyżej określonych celów bezterminowo, na co Uczestnik Imprezy wyraża zgodę z momentem wejścia na Teren Imprezy.
  2. Organizator uprzedza, że Impreza będzie filmowana, fotografowana, transmitowania i nagrywana na nośniki w ramach audycji telewizyjnych, radiowych, internetowych i innych publicznych transmisji według dowolnej aktualnej metody technicznej.

VI. Postanowienia końcowe

  1. Wszelkie prawa do nazwy i logo Imprezy są zastrzeżone na rzecz Organizatora.
  2. Status sponsora Imprezy przyznaje wyłącznie Organizator.
  3. Organizatorowi przysługuje prawo do zmiany niniejszego regulaminu o czym niezwłocznie poinformuje Uczestników.
  4. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za skutki działania Siły Wyższej. Za siłę wyższą uznaje się zdarzenia niezależne od woli Organizatora, na które Organizator nie ma wpływu, a powodujące, że wykonanie zobowiązań jest niemożliwe lub że może być uznane za niemożliwe do realizacji.
  5. Niniejszy Regulamin jest dostępny na stronie internetowej oraz w punktach informacyjnych dotyczących Imprezy.
  6. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie stosuje się przepisy obowiązującego prawa,
  7. Służby Porządkowe i Informacyjne mogą wydawać własne instrukcje bezpieczeństwa oraz p.poż. zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
  8. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 1.09.2024 r.