Skip to content

Grupa newonce.media przenosi się do Fabryki Norblina

Właściciel jednej z najpopularniejszych internetowych rozgłośni radiowych – newonce.radio, przeniesie swoją siedzibę do Fabryki Norblina. W budynku Verit zlokalizowanym od strony ul. Prostej, znajdzie się nowe studio radiowe oraz redakcjemediów należących do grupy.  newonce.radio i Fabryka Norblina będą również współpracować przy tworzeniu kilku audycji. 

newonce.media, właściciel takich tytułów, jak newonce.net, newonce.radio, newonce.sport oraz drukowanego magazynu „newonce.paper” będzie kolejnym najemcą zrewitalizowanej Fabryki Norblina. W budynku C przy ul. Prostej na powierzchni 366 mkw. znajdzie się nowe studio radiowe, redakcje oraz komfortowe i nowoczesne zaplecze biurowe obejmujące m.in. salę konferencyjną. W dotychczasowej lokalizacji – dawnym budynku KC przy rondzie De Gaulle’a – pozostanie prowadzony przez grupę newonce.bar. Do nowej siedziby newonce.media wprowadzi się już na początku przyszłego roku.

 Mało rzeczy jest tak odświeżających jak zmiana przestrzeni. Po przeprowadzce do Fabryki Norblina wiele sobie obiecujemy – z pewnością pomoże nam w tym nowe studia radiowe i pełna premier ramówka, którą ogłosimy już wkrótce – mówi Bartek Czarkowski, dyrektor programowy newonce.radio.

 Z naszych przenosin do Fabryki Norblina cieszę się również z perspektywy mojego zamiłowania do historii stolicy. Jako warszawiak zawsze byłem ciekawy, co tam przy ulicy Żelaznej się znajdowało, a samo to miejsce było niezwykle ważne dla całej stołecznej społeczności. Fabryka Norblina to miks tradycji z nowoczesnością, wspólnie mamy wielki potencjał wykreowania miejsca, w którym kształtują się gusta młodych ludzi, między innymi przez film, muzykę czy sztukę. My jako newonce mamy na tym polu poważne ambicje – mówi Piotr Kędzierski, dyrektor kreatywny newonce.radio i jeden z właścicieli grupy. – Fabryka Norblina będzie dla nas wspaniała siedzibą, domem, jakiego nie mieliśmy. Od samego początku nawiązaliśmy szczególną wieź, polubiliśmy się i rozumiemy bez słów. Dodam, że w naszej jesiennej ramówce będzie wiele nowych audycji, w tym część realizowana we współpracy z Fabryką Norblina – dodaje Kędzierski.

newonce.media to nowoczesna grupa mediowa o kompetencjach agencji kreatywnej i produkcyjnej. Miesięcznie dociera do ponad miliona unikalnych użytkowników, a aplikacje newonce i newonce.sport (dostępne na iOS i Android) zainstalowane są na ponad 225 000 urządzeń. Z wchodzącym w skład grupy internetowym newonce.radio związanych jest kilkadziesiąt osób, w tym dziennikarze, artyści, przedstawiciele świata kultury i show-biznesu czy sportowcy. Ramówka obejmuje zarówno audycje tematyczne, społeczne czy publicystyczne, jak i muzyczne – wszystkie programy autorskie dostępne są w formie podcastów w aplikacji newonce oraz wiodących serwisach streamingowych. Grupa newonce.media jest laureatem nagrody Grand Press Digital 2020.

– Jesteśmy bardzo zadowoleni, że udało nam się pozyskać kolejnego najemcę, który chce współtworzyć wraz z nami rozrywkową i kulturalną ofertę Fabryki Norblina. Media z grupy newonce to głos świadomych i ciekawych świata ludzi. Cieszymy się, że za ich pośrednictwem możemy dotrzeć do kolejnych grup i społeczności, których chcielibyśmy do Fabryki Norblina zaprosić – mówi Kinga Nowakowska, dyrektor operacyjna i członkini zarządu Grupy Capital Park, odpowiedzialna za rewitalizację Fabryki Norblina. – Będziemy wspólnie pracować, by kalendarz kulturalny Fabryki pękał w szwach. newonce sam stanie się kreatorem wydarzeń, jak również będzie patronować naszym działaniom i stanowić naturalne źródło informacji na temat tego, co będzie się tu odbywać  – dodaje.

Trwająca niemal 4 lata rewitalizacja Fabryki Norblina na warszawskiej Woli dobiegła końca. Swoją działalność rozpoczęły już pierwsze koncepty – m.in. autorskie kino butikowe KinoGram oraz BioBazar – pierwszy w Polsce targ z ekologiczną, certyfikowaną żywnością. W kolejnym miesiacu dostępna będzie galeria sztuki Flow Art House, Muzeum Fabryki Norblina, którego multimedialne ścieżki zwiedzania będą sukcesywnie wzbogacane i uzupełniane. Niebawem wystartuje także Piano Bar z muzyką na żywo, a swoją działalność zainauguruje FoodTown – unikalna strefa gastronomiczna, w której swoje miejsce znajdą 23 autorskie koncepty. Pojawią się także inne lokale, kawianie i restauracje – m.in. Soul Food i kultowy Blue Cactus. Na terenie Fabryki Norblina pojawi się także SuperPharm, monobrandowy sklep z autorską nalewką – Wiśniewski, a także kwiaciarnia Buqiet, sklep z alkoholami świata oraz sklep jubilerski YES. W kolejnym roku w swoje progi zaprosi gości Art Box Experience – pierwsza w Polsce digitalowa galeria sztuki oraz Apple Muzeum Polska. Swoje centrum dentystyczne będzie mieć tu także sieć Medicover Stomatologia.

Na terenie pofabrycznego kompleksu o powierzchni ponad 65 tys. mkw. powierzchni 41 tys. mkw. zajmą nowoczesne powierzchnie biurowe klasy A+, a pozostałe 24 tys. mkw. wypełnią koncepty rozrywkowe, kulturalne, gastronomiczne, usługowe oraz handlowe. Inwestorem i pomysłodawcą rewitalizacji Fabryki Norblina jest Grupa Capital Park. Za projekt architektoniczny odpowiada pracownia PRC Architekci.

FN_Heading_Podobne-wpisy
FN_Heading_Podobne-wpisy