Skip to content

Ruszył PKO Koncept w Fabryce Norblina

Trzecia placówka banku PKO Bank Polski w ramach projektu PKO Koncept rozpoczęła działalność w Fabryce Norblina. Profesjonalni doradcy przyjęli już pierwszych klientów w designerskim lokalu wyposażonym w najnowsze rozwiązania technologiczne i… dzieła sztuki.

PKO Koncept to nowe podejście banku do sieci placówek. Oddziały tego typu oferują obsługę w nietypowych wnętrzach nawiązujących do lokalnych tradycji, wypełnione są nowinkami technologicznymi. Spełniają wszystkie potrzeby klientów w jednym miejscu: doradztwo, sprzedaż, edukację i wsparcie w korzystaniu z kanałów zdalnych. Oddział 8 PKO Banku Polskiego w Fabryce Norblina to nie tylko placówka bankowa – jest to również miejsce, w którym pasjonaci sztuki malarskiej zobaczą dzieła z bogatych zbiorów banku. 

– Nasi klienci szczególnie cenią rozwiązania, które ułatwiają im załatwienie swoich spraw w szybki i prosty sposób. W modernizowanych oddziałach obok tradycyjnej obsługi, mają do dyspozycji rozwiązania samoobsługowe. Jako bank technologiczny – chcemy w ten sposób ułatwiać klientom kontakt z bankiem i wspierać ich w zakresie samodzielnej obsługi. To właśnie oferuje otwarta dzisiaj kolejna placówka PKO Koncept w Fabryce Norblina. Są tu zarówno nowe technologie, cyfrowe rozwiązania, jak i edukacja i doradztwo na najwyższym poziomie – podkreślała Iwona Duda, Prezes Zarządu PKO Banku Polskiego podczas otwarcia nowego oddziału. 

Duża część osób odwiedzających Fabrykę Norblina to ludzie młodzi, dla których ekologia jest bardzo ważna. Dlatego w tutejszym oddziale PKO Banku Polskiego nie ma tradycyjnych ulotek i plakatów – najważniejsze informacje o banku i jego ofercie wyświetlane są na monitorach. Większość czynności klienci mogą wykonać w asyście doradców na ekranach dotykowych lub wykorzystując swoje smartfony. Placówka została wyposażona również w samoobsługowe stanowisko internetowe. Dzięki tym rozwiązaniom klienci mogą nauczyć się korzystania z kanałów zdalnych. Takie rozwiązania pozwalają ograniczyć konieczność wydruków papierowych, co ma bezpośredni wpływ na ekologię i ochronę środowiska. 

Dla podkreślenia wyjątkowości i nowoczesności tego miejsca, w oddziale został zamontowany hologram, na którym wyświetlają się elementy związane z identyfikacją banku. Nietypowo zaaranżowane miejsca do spotkań klientów z doradcą powodują, że wizyta w oddziale staje się jeszcze bardziej przyjemna. W oddziale znajdują się zarówno pokoje spotkań, jak i przestrzeń do krótszych rozmów. Dostępne są również stanowiska do obsługi kasowej.

Nowa aranżacja zapewnia dyskrecję i komfort obsługi. Dla klientów dostępny jest bankomat z funkcją wpłatomatu czynny całą dobę. W oddziale obsługę klientów prowadzi 7 doradców z linii biznesowych – klienta indywidualnego, bankowości osobistej oraz z zakresu kredytów hipotecznych.

Oddział PKO Banku Polskiego znajduje się w budynku Plater na poziomie 0.

Podobne